مقالات

غلطک هپکو

یک شنبه 2 آذر 1399

در مقاله های تخصصی قبل ، تجهیزات شرکت هپکو از جمله گریدر هپکو و مشخصات فنی گریدر هپکو مدل HG180D1 ، لودر و مینی لودرهای هپکو و دامپتراک هپکو و مشخصات فنی دامپتراک HD 325-6آن را بررسی کردیم.همچنین پیشتر توضیح دادیم که غلطک چیست و چه انواعی دارد. در ادامه بررسی ماشین آلات صنعتی و راهسازی در دیزل آباد Dizelabad ، امروز به سراغ غلتک های تولید شده توسط شرکت هپکو اراک خواهیم رفت و مشخصات فنی این انواع غلطک ها را بیان خواهیم کرد.در آخر قیمت اجاره غلتک هپکو یا خرید و فروش آن را بررسی خواهیم کرد.با ما همراه شوید.

غلطک هپکو

گریدر هپکو

شنبه 1 آذر 1399

در مقاله قبل درباره لودر های هپکو و مینی لودر هپکو صحبت کردیم.همچنین به طور مفصل بیان کردیم گریدر جیست و چه کاربردهایی دارد. در ادامه گریدری که در شرکت هپکو ساخته میشود را بررسی میکنیم و مشخصات فنی گریدر هپکو مدل HG180D1 را بررسی خواهیم کرد و در آخر در رابطه با قیمت اجاره ، خرید یا فروش گریدر هپکو ، صحبت خواهیم کرد.

گریدر هپکو

اجاره لودر

پنج شنبه 29 آبان 1399

قیمت اجاره لودر با توجه به فاکتورهای مختلفی در تجهیزات سنگین انجام میپذیرد. از جمله این عامل های مهم میتوان به سال تولید و مقدار کارکرد یا نوع و مدل موتور لودر اشاره کرد.ما در سایت دیزل آباد dizelabad  با داشتن سال ها تجربه در زمینه ماشین آلات سنگین صنعتی ، این امکان را برای شما فراهم آورده ایم که به راحتی برای اجاره لودر اقدام کنید.با ما همراه شوید

اجاره لودر

خرید لودر

چهار شنبه 28 آبان 1399

خرید اقساطی یا فروش اقساطی لودر از دیگر راه هایی است که برخی از افراد فعال در این حوزه از آن استفاده میکنند.این عنوان که در بازار و لحن عامیانه به آن "فروش لودر از دم قسط" نیز گفته میشود برای بسیاری از مصرف کنندگان تجهیزات سنگین راه گشا است. ما در سایت دیزل آباد با بررسی مشخصات فنی و قیمت لودرهای پر مصرفی چون لودر کاترپیلار 966 ، لودر کاترپیلار 930 ، لودر چینی  zl30 ، لودر کوماتسو 800 ، لودر هپکو 115 ، لودر هپکو  hwl65 ، لودر ولوو  l90 و لودر کوماتسو wa600 پرداخته ایم.

خرید لودر

فروش لودر

سه شنبه 27 آبان 1399

فروش لودر کوماتسو ، فروش لودر کاترپیلار ، فروش لودر ولوو ،فروش لودر بابکت و فروش لودر هپکو به راحتی با بررسی آگهی های سایت دیزل آباد امکان پذیر شده است. در واقع ما در دیزل آباد شرایطی فراهم شده است که بتوانید انواع ماشین آلات اعم از مارک های کاترپیلار ، کوماتسو، بابکت ، ولوو و ... را بخرید یا برای فروش بگذارید.

فروش لودر

اجاره گریدر

دو شنبه 26 آبان 1399

گریدر ها که به آنها شیب ساز نیز گفته میشود از جمله تجهیزات صنعتی هستند که در راه سازی و معادن کاربرد بسیاری دارند. اجاره گریدر و استفاده از آن به اپراتورها کمک میکند تا سطح جاده ها را قبل از آسفالت کردن صاف کنند.با توجه به انواع دسته بندی هایی که ذکر شد نرخ اجاره گریدر و قیمت گریدر اجاره ای طیف متفاوتی را در بر میگیرد. ما در دیزل آباد شرایطی فراهم کردیم که به راحتی بتوانید انواع گریدر از مارک های کاترپیلار ، کوماتسو، بابکت ، ولوو و ... را اجاره کنید یا برای اجاره بگذارید.برای بررسی های بیشتر قیمتی و فنی با ما همراه شوید.

اجاره گریدر

خرید گریدر

یک شنبه 25 آبان 1399

گریدرها بر اساس و معیارهای متفاوتی دسته بندی میشوند. براساس موتور، تیغه، تعداد چرخ هاوزن و ساختار بدنی. بر اساس همین دسته بندیها نیز قیمت خرید گریدر در مارک های معتبری همچون کوماتسو ، کاترپیلار ، ولوو و هپکو اراک متفاوت میشود . اما آنچه در خرید گریدر مهم است تناسب نوع کار پروژه با کارایی گریدر ، در عین مدیریت بودجه است.در این خصوص و برای خرید گریدر مناسب کار و فعالیت شما، ما در سایت دیزل آباد علاوه بر بررسی های تخصصی مشخصات فنی گریدر های کوماتسو ، گریدر ولوو ، مشخصات فنی گریدر هپکو 180d و ... به شما در این خصوص مشاوره نیز خواهیم داد.

خرید گریدر

اجاره غلطک

شنبه 24 آبان 1399

قیمت اجاره غلطک را میتوانید از آگهی هایی که در سایت دیزل آباد گذاشته میشود بیابید. ما در سایت دیزل آباد dizelabad  با داشتن سال ها تجربه در زمینه ماشین آلات سنگین صنعتی ، این امکان را برای شما فراهم آورده ایم که قیمت اجاره غلطک مارک هایی چون هپکو ، ولوو و ... را بیابیدهمچنین مشخصات فنی غلتک ها را با یکدیگر مقایسه کنید و بتوانید برای اجاره یا خرید آنها اقدام کنید.

اجاره غلطک

گریدر کوماتسو

چهار شنبه 21 آبان 1399

در مقاله قبل در رابطه با اینکه گریدر چیست و دسته بندی های گریدر مدل کوماتسو به چه گونه است مفصلا صحبت کردیم . امروز در ابتدا از کاربرد و مزایای گریدر سخن خواهیم گفت سپس به بررسی 4 مدل معروف گریدر کوماتسو در ایران یعنی مدل GD705A-4 ، مدل GD825A-2 ، مدل GD655-6  و مدل GD661A-1 صحبت خواهیم کرد.

گریدر کوماتسو

مینی تراک لودر بابکت

سه شنبه 20 آبان 1399

مینی لودرهای بابکت ، که بعضاً به عنوان مینی اسکید نیز شناخته می شوند به شما امکان را می دهد تا دستگاه خود را با بسیاری از پیوست های لودر جفت کنید.از مینی تراک لودر های بابکت در موارد مختلفی چون محوطه سازی ، ساخت و ساز و تعمیر و نگه داری استفاده میشود. مینی لودرهای Bobcat ، قابلیت تطبیق پذیری و مانور لازم برای انجام انواع پروژه ها در فضاهای کوچک در راستای محوطه سازی را دارد.به وسیله مینی تراک لودر بابکت به راحتی میتوانیید موانع و برآمدگی های سطح را برطرف کرده،برف را از سطوح ربوده و دیگر کارها را در فضای کم انجام دهید.در ساخت و ساز نیز با استفاده از مینی لودرهای بابکت مدل MT100 در فضا های تنگ و باریک کار مورد نظر خود را انجام دهید.اندازه کوچک این مینی لودرهای بابکت ، باعث به حداقل رسیدن خسارت به سطح زمین میشود.

مینی تراک لودر بابکت