خرید گریدر

خرید گریدر

خرید و فروش گریدر

گریدرها بر اساس و معیارهای متفاوتی دسته بندی میشوند. براساس موتور، تیغه، تعداد چرخ هاوزن و ساختار بدنی. بر اساس همین دسته بندیها نیز قیمت خرید گریدر در مارک های معتبری همچون کوماتسو ، کاترپیلار ، ولوو و هپکو اراک متفاوت میشود . اما آنچه در خرید گریدر مهم است تناسب نوع کار پروژه با کارایی گریدر ، در عین مدیریت بودجه است.در این خصوص و برای خرید گریدر مناسب کار و فعالیت شما، ما در سایت دیزل آباد علاوه بر بررسی های تخصصی مشخصات فنی گریدر های کوماتسو ، گریدر ولوو ، مشخصات فنی گریدر هپکو 180d و ... به شما در این خصوص مشاوره نیز خواهیم داد.

فروش گریدر

ما در سایت دیزل آباد برای فروشندگان گریدر نیز شرایطی را فراهم کردیم که با درج آگهی فروش گریدر خود ، بطور مستقیم با خریداران ارتباط برقرار کرده و فروش ماشین سنگین خود را سرعت ببخشند.برای اینکار کافیست در سایت ما ثبت نام کرده و آگهی فروش گریدر خود را وارد کنید.

قیمت گریدر

قیمت خرید گریدر یا فروش گریدر نیز با توجه به انواع دسته بندی هایی که ذکر شد طیف گسترده ای را به خود میگیرد . اما لازم به ذکر است برخی از شرکت ها و افراد خرید گریدر اقساطی را نیز به شما با توجه به شرایط خاص خود پیشنهاد میکنند.اما به طور کلی با بررسی آگهی خرید یا فروش گریدر در سایت دیزل آباد dizelabad میتوانید به رنج قیمت خرید گریدر دست پیدا کنید.

 

خرید گریدر کوماتسو

خرید گریدر کوماتسو

پر خرید و فروش ترین انواع گریدرهای کوماتسو در ایران ، گریدر های مدل GD705A-4 ، مدل GD825A-2 ، گریدر کوماتسو 705 ، گریدر کوماتسو 705a4 و مدل GD661A-1 هستند.با خرید گریدر کوماتسو و با استفاده از از  انتقال حالت دوگانه کوماتسو از یک مبدل گشتاور و یک کلاچ درایو مستقیم ، میتوانید کشش با سرعت زیاد بر روی زمین در عین مصرف سوخت پایین اجرا کنید.

خرید گریدر کاترپیلار

خرید گریدر کاترپیلار

با خرید گریدرهای سری M کاترپیلار و مدل های دیگر آن از جمله گریدر کاترپیلار 14G ، مدل ۱۶۰H ، ۱۴۰H ، 14G و ... میتوان کارهای عمرانی چون حمل مواد به کناره ها و پخش مواد ، شیب بندی و تنظیم شانه راه ، نگه داری جاده شنی و برف روبی و ... را به سرعت انجام دهید.انواع آگهی های خرید و یا فروش گریدر کاترپیلار در صفحه نخست سایت دیزل آباد موجود است.

خرید گریدر ولوو

خرید گریدر ولوو

گریدر G930 ، که به داشتن قدرت و دقت معروف هستند و باعث تسهیل و سرعت در کار پروژه ها میشود از تولیدات پر فروش شرکت ولوو است. در واقع وجود کابین راحت و با دید بالا ، اپراتورها را قادر میسازد تا با دقت بالا و خطای کمتر از این دستگاه استفاده کنند.خرید گریدر ولوو را بسیاری از مشاوران و اپراتورهای ماشین آلات سنگین ، توصیه میکنند.

 

خرید گریدر هپکو

گریدر هپکو مدل HG180D1 یا گریدر هپکو 180d دو مدل گریدر شرکت هپکو اراک است که به طور رسمی از سایت و نمایندگی های هپکو نیز قابل خرید هستند.ویژگی های خاص و یاخت ایران بودن این گریدرها مزیت کاربردی در انجام برخی پروژه گشته است.خرید اقساطی یا فروش اقساطی که در بازار از آن با نام خرید از دم قسط یاد میشود از دیگر مسیرهای شرکت ها و نمایندگان فروش شرکت هپکو برای عرضه ماشین آلات سنگین خود در بازار است.

برای مشاهده قیمت خرید گردر های گوناگون به صفحه اصلی سایت دیزل آباد dizelabad سری بزنید.

 

یک شنبه 25 آبان 1399