فروش لودر

فروش لودر

خرید و فروش لودر

ما با داشتن سال ها تجربه در زمینه ماشین آلات سنگین صنعتی ، این امکان را برای شما فراهم آورده ایم که به راحتی در سایت دیزل آباد اقدام به خرید یا فروش لودر کنید. در واقع گذاشتن آگهی در صفحه نخست سایت دیزل آباد به شما کمک میکند لودر خود را به سرعت به فروش برسانید یا لودر مورد نظر خود برای خرید را بیابید. انواع لودرها در مارک ها و سایزهای مختلف در آگهی های سایت دیزل آباد dizelabad وجود دارد که میتوانید به بررسی آنها از لحاظ فنی و قیمتی بپردازید . در واقع بررسی آگهی ها در صفحه نخست شما را به جمع بندی در رابطه با قیمت خرید لودر خواهد رساند.همچنین فروش لودر کوماتسو ، فروش لودر کاترپیلار ، فروش لودر ولوو ،فروش لودر بابکت و فروش لودر هپکو به راحتی با بررسی آگهی های سایت دیزل آباد امکان پذیر شده است. در واقع ما در دیزل آباد شرایطی فراهم شده است که بتوانید انواع ماشین آلات اعم از مارک های کاترپیلار ، کوماتسو، بابکت ، ولوو و ... را بخرید یا برای فروش بگذارید.از دیگر مزایای این سایت ،آگهی اجاره یا خرید و فروش لودر در شهر های مختلف است. شما انواع آگهی خرید لودر در شهرهای مختلفی چون  تهران ، اردبیل ، تبریز ، قزوین ، شیراز ، کرج ، قم یا بندر را به راحتی پیدا خواهید کرد.

همچنین ما در سایت دیزل آباد با بررسی مشخصات فنی و قیمت لودرهای پر مصرفی چون لودر کاترپیلار 966 ، لودر کاترپیلار 930 ، لودر چینی  zl30 ، لودر کوماتسو 800 ، لودر هپکو 115 ، لودر هپکو  hwl65 ، لودر ولوو  l90 و لودر کوماتسو wa600 پرداخته ایم.

علاوه بر مواردی که گفته شد ما در مقالات تخصصی گوناگون به بررسی انواع مدل و مشخصات لودر ها پرداخته ایم . مشخصات فنی لودر کاترپیلار ، مشخصات فنی لودر کوماتسو ، مشخصات فنی انواع لودر و مینی لودر بابکت ، مشخصات فنی لودر های ولوو و هپکو هریک جداگانه و به طور جامع توسط متخصصین سایت دیزل آباد بررسی شده اند.

فروش لودر کاترپیلار

فروش لودر کاترپیلار

لودرهای کاترپیلار به 4 دسته بر اساس وزن و اندازه ، تقسیم میشوند. فروش لودر 966K  کاترپیلار ،فروش لودر  994 K کاترپیلار ، فروش لودر 903D  کاترپیلار ،فروش 907D  کاترپیلار و ... از جمله آگهی های محبوب و پرتکرار برای فروش لودر در ایران است. با توجه به وزن و ابعاد لودر ، قیمت خرید یا فروش لودر کاترپیلار در بین فعالان این حوزه متفاوت است و برخی افراد یا شرکت ها لودرهای خود را به صورت قسطی نیز برای فروش قرار میدهند.

 

فروش لودر کوماتسو

فروش لودرها انواع متفاوتی انجام میشود.

فروش لودر کوماتسو

  • لودر های چرخ زنجیری
  • لاستیکی
  • و بکهو لودر ها

 برای فروش این سه دسته لودرهای کوماتسو طیف قیمتی متفاوتی در بازار مشاهده میشود که معمولا قیمت فروش لودرها بر اساس نوع ، وزن کاری و مشخصات فنی دیگر این لودر ها تعیین میشود.معمولا از لودرهای چرخ زنجیری به علت سرعت حرکت پایین آنها برای  جدا کردن گیاهان از سطح زمین و اقدامات دیگر در فاصله های کوتاه استفاده میشود.لودرهای لاستیکی با سرعت بالا تر و هزینه کمتر خاکبرداری میکنند و در آخر بکهولودر هابرای کارهای عملیاتی سبک استفاده میشوند. فروش لودر 470 کوماتسو ، بکهو لودر WB97S-2 کوماتسو و یا مینی لودر کوماتسو مدل WA80M-7 را میتوانید در صفحه نخست سایت دیزل آباد به راحتی انجام دهید.

فروش لودر ولوو

فروش لودر ولوو

لودر چرخ دار ولوو با وزن کاری 12 تا 56 تن موجود هستند. لودرهای ولوو قادر به انجام طیف وسیعی از کارها میباشد. از بارگیری خاک و سنگریزه ها و حمل ضایعات در پروژه های راه سازی گرفته تا جابه جایی مصالح سنگین معدنی.با گذاشتن آگهی در سایت دیزل آباد dizelabad میتوانید انواع تجهیزات سنگین خود از جله لودر را با قیمت مناسب به فروش برسانید.

فروش لودر بابکت

فروش لودر بابکت

لودرهای آر R بابکت با داشتن ویژگی های خاص بارگیری باعث راحتی و تمرکز اپراتور، هنگام کار با آنها میشود. آگهی فروش لودر T450 بابکت از جمله درخواست های پرتکرار فعالان و معامله گران این صنعت است. لودر ها و مینی لودر ها با مشخصات خاص خود مثل وزن عملیاتی یا کاری ، ظرفیت سوخت ، حجم باکت ، قدرت موتور و ... باعث تفاوت در نوع کاربری هریک از این ماشین الات میشود که مسلما در قیمت خرید یا فروش آن ها نیز تاثیر گذار خواهد بود. مدیریت بودجه در عین استفاده از لودر یا مینی لودر مناسب پروژه شما از مباحث مهمی است که ما در سایت دیزل آباد به شما مشاوره خواهیم داد. همچنین شما میتوانید با تماس با ما اطلاعات و مشاوره ای بیشتری در خصوص اجاره ماشین های صنعتی دریافت کنید.برای مشاهده قیمت لودر ها متفاوت به صفحه اصلی سایت دیزل آباد سری بزنید.

 

سه شنبه 27 آبان 1399