خرید لودر

خرید لودر

لودر برای خرید

خرید اقساطی یا فروش اقساطی لودر از دیگر راه هایی است که برخی از افراد فعال در این حوزه از آن استفاده میکنند.این عنوان که در بازار و لحن عامیانه به آن "فروش لودر از دم قسط" نیز گفته میشود برای بسیاری از مصرف کنندگان تجهیزات سنگین راه گشا است. اما مهم ترین بحثی که در رابطه با خرید لودر یا فروش و حتی اجاره تجهیزات سنگین مطرح است تناسب و مدیریت بودجه با نوع کار است. در واقع از چالش های اصلی اپراتور ها انتخاب و کار با لودرها در اندازه ، وزن و نوع متفاوت ، متناسب با هزینه خرید یا اجاره آن هاست.

قیمت لودر

ما در سایت دیزل آباد با بررسی مشخصات فنی و قیمت لودرهای پر مصرفی چون لودر کاترپیلار 966 ، لودر کاترپیلار 930 ، لودر چینی  zl30 ، لودر کوماتسو 800 ، لودر هپکو 115 ، لودر هپکو  hwl65 ، لودر ولوو  l90 و لودر کوماتسو wa600 پرداخته ایم.

در نهایت شما میتوانید با تماس با ما اطلاعات و مشاوره ای بیشتری در خصوص اجاره یا خرید و فروش لودر و انواع ماشین های صنعتی دریافت کنید.

خرید لودر کاترپیلار

خرید لودر کاترپیلار

لودرهای کاترپیلار بر اساس وزن و اندازه به 4 دسته تقسیم میشوند. خرید لودر 966K  کاترپیلار ، خرید لودر  994 K کاترپیلار ، خرید لودر 903D  کاترپیلار ، 907D خرید کاترپیلار و ... از جمله معاملات پر تکرار لودر در ایران و در حوزه کاترپیلار است. قیمت خرید لودر کاترپیلار نیز با توجه به همین وزن و اندازه متفاوت است.

 

خرید لودر کوماتسو

خرید لودر کوماتسو

لودر های چرخ زنجیری ، لاستیکی و بکهو لودر ها انواع متفاوت لودرهای کوماتسو هستند. خرید لودر کوماتسو اجاره آن طیف قیمتی متفاوتی دارد.معمولا از لودرهای چرخ زنجیری به علت سرعت حرکت پایین آنها برای  جدا کردن گیاهان از سطح زمین و برداشتن موارد  خرد شده مختلف در فاصله های کوتاه استفاده میشود. خرید لودرهای لاستیکی به شما کمک میکندکه با سرعت بالا تر و هزینه کمتری خاکبرداری کنید و در آخر بکهولودر ها برای کارهای عملیاتی سبک استفاده میشوند. آگهی های خرید قسطی لودر 470 کوماتسو ، بکهو لودر WB97S-2 کوماتسو و یا مینی لودر کوماتسو مدل WA80M-7 را میتوانید در صفحه نخست سایت دیزل آباد بیابید.

خرید لودر ولوو

خرید لودر ولوو

لودرهای چرخی ولوو در ابعاد و وزن کاری 12 تا 56 تن در دسترس هستند. لودرهای ولوو قادر به انجام طیف وسیعی از کارها میباشد. از بارگیری خاک و سنگریزه ها و حمل ضایعات در پروژه های راه سازی گرفته تا جابه جایی مصالح سنگین معدنی. خرید لودر ولوو یا خرید قسطی انواع لودر با توجه به نوع کار و وزن عملیاتی آن را میتوانید در آگهی های دیزل آباد جست و جو کنید.

خرید لودر بابکت

خرید لودر بابکت

خرید لودرهای آر R بابکت با داشتن ویژگی های خاص بارگیری محبوب ترین نوع خرید تجهیزات سنگین میان فعالان این بازار است.این لودرها باعث راحتی و تمرکز اپراتور، هنگام کار با آنها میشود. لودر T450 بابکت از جمله لودرهای پرکاربرد برای خرید است. لودر ها و مینی لودر ها با مشخصات خاص خود مثل وزن عملیاتی یا کاری ، ظرفیت سوخت ، حجم باکت ، قدرت موتور و ... باعث تفاوت در نوع کاربری هریک از این ماشین الات میشود که مسلما در قیمت خرید و فروش آن ها نیز تاثیر گذار خواهد بود. مدیریت بودجه در عین استفاده از لودر یا مینی لودر مناسب پروژه شما از مباحث مهمی است که ما در سایت دیزل آباد به شما مشاوره خواهیم داد. همچنین شما میتوانید با تماس با ما اطلاعات و مشاوره ای بیشتری در خصوص اجاره ماشین های صنعتی دریافت کنید.برای مشاهده قیمت لودر ها متفاوت به صفحه اصلی سایت دیزل آباد سری بزنید.

 

چهار شنبه 28 آبان 1399