مقالات

خرید جرثقیل

دو شنبه 19 آبان 1399

کاربرد جرثقیل‌ها در پروژه‌های عمرانی متفاوت است و با توجه به وجود انواع مختلف جرثقیل ها طیف قیمتی وسیعی را برای خرید یا اجاره در برمیگیرد.در ادامه قیمت خرید انواع جرثقیل ها را بررسی خواهیم کرد.

خرید جرثقیل

کمباین هپکو

یک شنبه 18 آبان 1399

کمباین TC 5070 هپکو و کمباین TC56H دو محصول تولیدی از شرکت هپکو در حوزه ماشین آلات کشاورزی است.به طور کلی تجهیزات هپکو را میتوان در سه دسته راهسازی و خدمات شهری ، معدنی و کشاورزی تقسیم کرد.در مقالات قبل و در حوزه تجهیزات راهسازی و خدمات شهری انواع لودر مینی لودر و بکهولودر هپکو ، گریدر هپکو ، غلتک هپکو ، شاول هپکو و لوله گذار هپکو را بررسی کردیم.امروز نیز به سراغ کماین های هپکو و مشخصات فنی آن ها خواهیم رفت و در آخر قیمت اجاره یا خرید و فروش کمباین هپکو مدل TC 5070 و TC56H را بررسی خواهیم کرد.

کمباین هپکو

گریدر چیست

شنبه 17 آبان 1399

گریدر ها که به انها شیب ساز نیز گفته میشود از جمله تجهیزات صنعتی هستند که در راه سازی و معادن کاربرد بسیاری دارند.این ماشین آلات به تیغه های خصوصی مجهز هستند که به آنها کمک میکند تا سطح جاده ها را قبل از آسفالت کردن صاف کند.تیغه دوم در محور جلو هم میتواند برای مصارف معدنی به کار آید.گفتنی است تیغه بلند گریدر ها را میتوان تنظیم کرد و با آن شیب با زاویه های مختلف را به وجود آورد.در ادامه در رابطه با اینکه گریدر چیست و چه انواعی از نظر وزن و موتور دارد بیشتر صحبت خواهیم کرد.با ما همراه شوید.

گریدر چیست

بلدوزرهای هوشمند کوماتسو و کاترپیلار

جمعه 16 آبان 1399

هر دو ابر شرکت کاترپیلار Caterpillar و کوماتسو Komatsu اقدامات اساسی در راستای تولید بولدوزر های هوشمند انجام داده اند. این دو شرکت در بازار بلدوزرهای سایز متوسط، رقیب یکدیگر بوده و مدل های پیشرفته شناخته شده ای دارند. مدل هایی مثل : بلدوزر کاترپیلار مدل D5 ، بلدوزر کاترپیلار مدل D8T و بلدوزر کوماتسو مدل D275A-5. هدف اصلی شرکت های کاترپیلار و کوماتسو برای تولید تجهیزات هوشمند، افزایش کیفیت و بهره وری در عین کم کردن هزینه ها برای خریداران است.در ادامه بلدوزرهای این دو شرکت را با یکدیگر مقایسه میکنیم.

بلدوزرهای هوشمند کوماتسو و کاترپیلار

بیل مکانیکی ولوو

پنج شنبه 15 آبان 1399

تجهیزات ساختمانی ولوو 9 مدل از بیل های  مکانیکی جمع و جور را ارائه میدهد . آخرین مورد اضافه شده در این مجموعه مینی بیل مکانیکی EC27D ، است.  نامگذاری این تجهیزات سنگین، وزن تقریبی کارکرد آنها را نشان می دهد.در این مقاله ، متخصصین ما در دیزل آباد به پشتیبانه سال ها تجربه در حوزه تجهیزات سنگین و در ادامه بررسی انواع مارک های ماشین آلات صنعتی، ویژگی و مزایای بیل های مکانیکی ولوو را شرح خواهیم داد.

بیل مکانیکی ولوو

اجاره دامپتراک

چهار شنبه 14 آبان 1399

در مقاله های قبل بزرگترین دامپتراک های جهان را بررسی کردیم .همچنین مشخصات فنی انواع دامپ تراک ها را بررسی کردیم. در این مقاله ابتدا تجهیزات دامپ تراک مانند موتور ، و لاستیک را بررسی خواهیم کرد و سپس قیمت اجاره یا خرید و فروش دامپتراک مدل های مختلف کوماتسو ، کاترپیلار ، ولوو و هپکو را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

اجاره دامپتراک

خرید دامپتراک

سه شنبه 13 آبان 1399

خرید و فروش دامپتراک ها یا در واقع همان کامیون های بسیار بزرگ که در سایت ها و پروژه های معدنی و خارج از جاده ای کاربرد دارند ، یکی از مسائلی است که با توجه به وجود برند ها و مارک های مختلف و مشخصات گوناگون ممکن است باعث سردر گمی افراد شود قیمت خرید و یا فروش دامپتراک های برند های مختلف را بررسی خواهیم کرد.

خرید دامپتراک

فروش جرثقیل

دو شنبه 12 آبان 1399

فروش جرثقیل ‌ها و استفاده از آن ها در پروژه‌های عمرانی معمولا  به عنوان بالابر و در راستای برپا نمودن اسکلت فلزی ، بتن ریزی و اجرای اسکلت فلزی انجام میگیرد.فروش انواع جرثقیل مانند جرثقیل کفی ، جرثقیل کارگاهی ، جرثقیل سقفی و جرثقیل دکل بلند یا کوتاه را میتوانید از طریق گذاشتن آگهی در سایت دیزل آباد dizelabad انجام دهید.

فروش جرثقیل

اجاره تراکتور

یک شنبه 11 آبان 1399

اجاره انواع مختلف تراکتور مانند تراکتور دایدونگ ،تراکتور یورو پارس و تراکتور در کرج ، اصفهان ، شیراز ، مشهد ، تبریز ، کرمانشاه، بندر ، قزوین و دیگر شهرهای کشور عزیزمان ایران را به راحتی میتوانید از طریق آگهی های سایت دیزل آباد انجام دهید .

اجاره تراکتور

غلطک های SD ولوو

پنج شنبه 8 آبان 1399

غلطک های شرکت ولوو دارای ویژگی های خاص و منحصر به فردی است. غلطک های SD200, SD190, SD160 با داشتن موتورهای قوی ، توان بالا ، وزن استاتیکی سنگین و تسطیح عالی به راحتی سخت ترین کارها را انجام میدهند. در این نوع غلطک های ولوو نسبت توان به نیروی دینامیک بالا است و همین مساله موجب حداکثر شدن تراکم میگردد و نیاز به تکرار مسیر رفت و برگشتی را کاهش میدهد.در مقاله قبل و در ادامه بررسی تخصصی ماشین آلات صنعتی ، مشخصات فنی غلطک های SD135, SD75, SD115 ولوو را بررسی کردیم.امروز به سراغ غلطک های SD200, SD190, SD160 ولوو خواهیم رفت و از ویژگی های فنی و مزایای آن سخن خواهیم گفت.

غلطک های SD ولوو