مقالات

گریدر کاترپیلار

چهار شنبه 30 مهر 1399

 اگر می خواهید پروژه خود را با قدرت و تکنولوژی بیشتری تحویل بگیرید ،گریدرهای سری M کاترپیلار می تواند تجهیزات مناسبی را برای شما فراهم کند.شرکت کاترپیلار ادعا می کند این سری گریدرهای خود، باعث بهبود راحتی ، افزایش بهره وری و کاهش هزینه های عملیاتی خواهد شد.در همین باب در سایت  دیزل آباد Dizelabad گریدرهای سری M کاترپیلار را برای شما بررسی خواهیم کرد.

گریدر کاترپیلار

شاول R9350 لیبهر

چهار شنبه 30 مهر 1399

در مقاله های قبل درباره لودر های هپکو و گریدر هپکو مدل HG180D1 صحبت کردیم. در ادامه شاول هپکو و مشخصات فنی شاول R9350 لیبهر را بررسی میکنیم .در آخر در رابطه با قیمت اجاره ، خرید یا فروش شاول R9350 لیبهر ، صحبت خواهیم کرد.با ما همراه شوید.

شاول R9350 لیبهر

مینی لودر هپکو

چهار شنبه 30 مهر 1399

در مقاله قبل در رابطه با تاریخچه و محصولات کلی هپکو در حوزه های مختلف راهسازی،معدن و کشاورزی صحبت کردیم.در این مقاله به بررسی مشخصات فنی اسکید لودر HSL330 که مینی لودر تولیدی شرکت هپکو میباشد خواهیم پرداخت.در ادامه در رابطه با قیمت اجاره اسکید لودر HSL330 ، قیمت خرید اسکید لودر HSL330 و یا فروش اسکید لودر HSL330 صحبت خواهیم کرد.

مینی لودر هپکو

لودر ولوو

سه شنبه 29 مهر 1399

از سال 1954 تا کنون انواع لودرهای راهسازی و معدنی شرکت ولوو در بازار جهانی به فروش میرسد. این ماشین آلات صنعتی قادر به انجام طیف وسیعی از کارها میباشد. از بارگیری خاک و سنگریزه ها و حمل ضایعات در پروژه های راه سازی گرفته تا جابه جایی مصالح سنگین معدنی. لودرهای چرخی Volvo  حتی در عملیات های کشاورزی و حمل الوارها و عملیات های حفاری نیز استفاده میشوند.در ادامه مشخصات فنی مدل های L20H،L45H ، لودر ولوو مدل L50H، لودرولوو مدل L110H، لودر ولوو مدل L220H، لودر ولوو مدل L350H، L30Gرا بررسی خواهیم کرد.

لودر ولوو

خرید غلطک

سه شنبه 29 مهر 1399

غلطک ولوو و غلطک هپکو دو مورد از پر تقاضا ترین آگهی ها برای خرید غلتک در ایران است.ما در سایت دیزل آباد dizelabad  با داشتن سال ها تجربه در زمینه ماشین آلات سنگین صنعتی ، این امکان را برای شما فراهم آورده ایم که با درج آگهی فروش غلطک ، آگهی فروش لودر و دیگر تجهیزات و ماشین آلات سنگین خود را به سرعت به فروش بگذارید . برای اینکار کافیست در سایت ما ثبت نام کرده و آگهی خود را درج کنید.

خرید غلطک

اجاره جرثقیل

سه شنبه 29 مهر 1399

عموما جرثقیل ها بر اساس نوع کارکرد خود در پروژه های عمرانی به دسته های گوناگونی تقسیم میشوند.نکته مهم برای اجاره جرثقیل و یا استفاده از جرثقیل های اجاره ای آگاه بودن از مشخصات و نوع کاربری هریک از این نوع جرثقیل ها و تناسب آن با نوع پروژه است.در ادامه انواع جرثقیل ها به همراه نوع کاربری آن ها را برای شما شرح خواهیم داد تا راهنمای شما برای اجاره جرثقیل باشد.

اجاره جرثقیل

دامپتراک کاترپیلار

شنبه 19 مهر 1399

با توجه به پیشرفت چشمگیر صنایع سنگین در سال های اخیر در استفاده از تجهیزات سنگین برای عملیات های خاکی ، ساخت و سازهای بزرگ و معدن ها وصنایعی چون عمران، دفاعی ، جنگی و ... ماشین آلات صنعتی چون دامپتراک ، بلدوزر ،گریدر و ... از اهمیت بیشتری برخوردار شده است.کاترپیلار از جمله ابر شرکت های معروفیست که کار خود را از آمریکا شروع کرد و بعدا نماینگی های خود را به سرعت در تمامی نقاط جهان ایجاد کرد. این شرکت رقیبی جدی برای دیگر شرکت هایی چون کوماتسو ، هیوندا و ... به شمار میرود.

در ادامه بررسی های تخصصی ما در سایت دیزل آباد، ابتدا بیان میکنیم دامپتراک چیست و چه اجزایی دارد سپس به سراغ دامپتراک های کاترپیلار رفته و آنها را بررسی میکنیم

دامپتراک کاترپیلار