اجاره لودر

اجاره لودر

لودر اجاره ای

ما در سایت دیزل آباد dizelabad  با داشتن سال ها تجربه در زمینه ماشین آلات سنگین صنعتی ، این امکان را برای شما فراهم آورده ایم که به راحتی برای اجاره لودر اقدام کنید. در واقع شما به راحتی با گذاشتن آگهی در صفحه نخست سایت دیزل آباد میتوانید انواع لودرها در مارک ها و سایزهای مختلف را برای اجاره قرار دهید.اجاره لودر کوماتسو ، اجاره لودر کاترپیلار ، اجاره لودر ولوو ، اجاره لودر بابکت و اجاره لودر هپکو به راحتی با بررسی آگهی های سایت دیزل آباد امکان پذیر شده است.  در واقع ما در دیزل آباد شرایطی فراهم کردیم که به راحتی بتوانید انواع ماشین آلات اعم از مارک های کاترپیلار ، کوماتسو، بابکت ، ولوو و ... را اجاره کنید یا برای اجاره بگذارید.از دیگر مزایای این سایت ،آگهی اجاره یا خرید و فروش لودر در شهر های مختلف است. شما انواع لودرهای اجاره ای در تهران ،مشهد ، تبریز ، قزوین ، شیراز ، کرج ، قم یا بندر را به راحتی پیدا خواهید کرد.

علاوه بر مواردی که گفته شد ما در مقالات تخصصی گوناگون به بررسی انواع مدل و مشخصات فنی لودر و مینی لودرهای ولوو ، لودر بابکت و لودر هپکو پرداخته ایم.

قیمت اجاره لودر

قیمت اجاره لودر با توجه به فاکتورهای مختلفی در تجهیزات سنگین انجام میپذیرد. از جمله این عامل های مهم میتوان به سال تولید و مقدار کارکرد یا نوع و مدل موتور لودر اشاره کرد.در واقع قیمت اجاره لودر تفاهمی میان اجاره دهنده و اجاره کننده است که از طریق آگهی های سایت دیزل آباد امکان پذیر میگردد.به طور مثال اجاره لودر 988 (لودر 988 کاترپیلار ) یا اجاره لودر 470 (لودر 470 کوماتسو ) میتواند با توجه به مشخصات یا مقدار کارکرد آن متفاوت باشد اما به طور کلی مشخصات فنی لودرهای کاترپیلار و مشخصات فنی لودرهای کوماتسو را میتوانید در سایت دیزل آباد بیابید.

گفتنی است هزینه لودرهای اجاره ای در برخی از مناطق کشور به صورت ساعتی نیز انجام میپذیرد.برای اطلاع از قیمت ساعتی لودر ، میتوانید به واسطه سایت دیزل آباد با انواع فروشنده یا اجاره دهنده لودر ارتباط برقرار کنید و از هزینه ساعتی اجاره لودر مطلع شوید.

اجاره لودر کاترپیلار

اجاره لودر کاترپیلار

لودرهای کاترپیلار بر اساس وزن و اندازه به 4 دسته تقسیم میشوند. لودر 966K  کاترپیلار ، لودر  994 K کاترپیلار ،  لودر 903D  کاترپیلار ، 907D  کاترپیلار و ... از جمله لودرهای معروف این برند برای اجاره در ایران است. اجاره لودر کاترپیلار نیز با توجه به همین وزن و اندازه متفاوت است.

 

اجاره لودر کوماتسو

اجاره لودر کوماتسو

انواع لودر ها یعنی لودر های چرخ زنجیری ، لاستیکی و بکهو لودر ها برای اجاره طیف قیمتی متفاوتی دارند.معمولا از لودرهای چرخ زنجیری به علت سرعت حرکت پایین آنها برای  جدا کردن گیاهان از سطح زمین و برداشتن سیمتن های خرد شده در فاصله های کوتاه استفاده میشود.لودرهای لاستیکی با سرعت بالا تر و هزینه کمتر خاکبرداری میکنند و در آخر بکهولودر هابرای کارهای عملیاتی سبک استفاده میشوند. اجاره لودر 470 کوماتسو ، بکهو لودر WB97S-2 کوماتسو و یا مینی لودر کوماتسو مدل WA80M-7 را میتوانید در صفحه نخست سایت دیزل آباد بیابید.

اجاره لودر ولوو

اجاره لودر ولوو

لودر چرخ های ولوو در طیف وسیعی از ابعاد با وزن کاری 12 تا 56 تن در دسترس هستند. لودرهای ولوو قادر به انجام طیف وسیعی از کارها میباشد. از بارگیری خاک و سنگریزه ها و حمل ضایعات در پروژه های راه سازی گرفته تا جابه جایی مصالح سنگین معدنی. اجاره لودر ولوو نیز با توجه به نوع کار و وزن عملیاتی آن در بازار متفاوت میباشد.

اجاره لودر بابکت

اجاره لودر بابکت

لودرهای آر R بابکت با داشتن ویژگی های خاص بارگیری باعث راحتی و تمرکز اپراتور، هنگام کار با آنها میشود. لودر T450 بابکت از جمله لودرهای پرکاربرد برای اجاره است. لودر ها و مینی لودر ها با مشخصات خاص خود مثل وزن عملیاتی یا کاری ، ظرفیت سوخت ، حجم باکت ، قدرت موتور و ... باعث تفاوت در نوع کاربری هریک از این ماشین الات میشود که مسلما در قیمت اجاره آن ها نیز تاثیر گذار خواهد بود. مدیریت بودجه در عین استفاده از لودر یا مینی لودر مناسب پروژه شما از مباحث مهمی است که ما در سایت دیزل آباد به شما مشاوره خواهیم داد. همچنین شما میتوانید با تماس با ما اطلاعات و مشاوره ای بیشتری در خصوص اجاره ماشین های صنعتی دریافت کنید.برای مشاهده قیمت لودر ها متفاوت به صفحه اصلی سایت دیزل آباد سری بزنید.

 

پنج شنبه 29 آبان 1399