اجاره غلطک

اجاره غلطک

غلتک اجاره ای

قیمت اجاره غلطک و غلطک های دستی را میتوانید از آگهی هایی که در سایت دیزل آباد گذاشته میشود بیابید. ما در سایت دیزل آباد dizelabad  با داشتن سال ها تجربه در زمینه ماشین آلات سنگین صنعتی ، این امکان را برای شما فراهم آورده ایم که قیمت اجاره غلطک مارک هایی چون هپکو ، ولوو و ... را بیابیدهمچنین مشخصات فنی غلتک ها را با یکدیگر مقایسه کنید و بتوانید برای اجاره یا خرید آنها اقدام کنید. در واقع ما در دیزل آباد شرایطی فراهم کردیم که به راحتی بتوانید انواع ماشین آلات سنگین و صنعتی مثل لودر ، بیل مکانیکی ، گریدر ، بکهولودر ، دامپتراک و ... مارک های مختلف کاترپیلار ، کوماتسو، بابکت ، ولوو و ... را اجاره کنید یا برای اجاره بگذارید.همچنین شما میتوانید با تماس با ما اطلاعات و مشاوره ای بیشتری در خصوص اجاره ماشین های صنعتی دریافت کنید.

اجاره غلطک ولوو

اجاره غلطک ولوو

غلطک های SD200, SD190, SD160 با داشتن موتورهای قوی ، توان بالا ، وزن استاتیکی سنگین و تسطیح عالی به راحتی سخت ترین کارها را انجام میدهند. در این نوع غلطک های ولوو نسبت توان به نیروی دینامیک بالا است و همین مساله موجب حداکثر شدن تراکم میگردد و نیاز به تکرار مسیر رفت و برگشتی را کاهش میدهد.

اجاره غلطک هپکو

انواع غلطک های هپکو و مشخصات فنی آن را قبلا بررسی کردیم . غلتک ویبره صاف و غلتک ویبره پاچه فیلی از جمله غلطک های شرکت هپکو اراک هست که آگهی های آن برای اجاره یا خرید و فروش در صفحه اصلی سایت دیزل آباد وجود دارد.

شنبه 24 آبان 1399