اجاره گریدر

اجاره گریدر

گریدر اجاره ای

گریدر ها که به آنها شیب ساز نیز گفته میشود از جمله تجهیزات صنعتی هستند که در راه سازی و معادن کاربرد بسیاری دارند. اجاره گریدر و استفاده از آن به اپراتورها کمک میکند تا سطح جاده ها را قبل از آسفالت کردن صاف کنند.تیغه دوم در محور جلو هم میتواند برای مصارف معدنی به کار آید. گریدرها بر اساس کاربرد آنها بهر اساس نوع موتور ، وزن ، تعداد چرخ و تیغه تقسیم بندی میشوند.گریدر اجاره ای از لحاظ تعداد چرخ یا 4 چرخ با یک یا دو محور محرک ، یا 6 چرخ با دو یا سه محور محرک هستند.همچنین گریدرهایی که برای اجاره گذاشته میشوند ، در وزن های ۹ تن ، ۹ تا ۱۲ تن ، ۱۲ تا ۱۵ تن و فوق سنگین یعنی 15 تا 20 تن هستند.گریدر های زنجیری ، چرخ لاستیکی و مینی گریدر نیز سه نوع دیگر این ماشین صنعتی است.

نرخ اجاره گریدر

با توجه به انواع دسته بندی هایی که ذکر شد نرخ اجاره گریدر و قیمت گریدر اجاره ای طیف متفاوتی را در بر میگیرد. ما در دیزل آباد شرایطی فراهم کردیم که به راحتی بتوانید انواع گریدر از مارک های کاترپیلار ، کوماتسو، بابکت ، ولوو و ... را اجاره کنید یا برای اجاره بگذارید.از دیگر مزایای دیزل آباد Dizelabad ،آگهی اجاره یا خرید و فروش لودر در شهر های مختلف است. شما انواع گریدر اجاره ای در تهران ،مشهد ، تبریز ، اصفهان ، شیراز ، کرج ، قم یا بندر را به راحتی پیدا خواهید کرد. لازم به ذکر است اجاره ساعتی گریدر نیز از دیگر روش هایی ست که فعالین این حوزه از آن استفاده میکنند.

اجاره گریدر کوماتسو

اجاره گریدر کوماتسو

پر کاربرد ترین گریدرهای کوماتسو برای اجاره در ایران گریدر های مدل GD705A-4 ، مدل GD825A-2 ، گریدر کوماتسو 705 ، گریدر کوماتسو 705a4 و مدل GD661A-1 هستند.با اجاره گریدر کوماتسو و با استفاده از از  انتقال حالت دوگانه کوماتسو از یک مبدل گشتاور و یک کلاچ درایو مستقیم کشش با سرعت زیاد بر روی زمین در عین مصرف سوخت پایین اجرا میشود.

اجاره گریدر کاترپیلار

اجاره گریدر کاترپیلار

با اجاره گریدرهای کاترپیلار و مدل های دیگر آن از جمله گریدر کاترپیلار 14G ، مدل ۱۶۰H ، ۱۴۰H ، 14G و ... میتوان کارهای عمرانی چون حمل مواد به کناره ها و پخش مواد ، شیب بندی و تنظیم شانه راه ، نگه داری جاده شنی و برف روبی و ... را به سرعت انجام داد.

اجاره گریدر ولوو

گریدر ولوو

اجاره گریدر های ولوو در مدل هایی چون G930 ، که به داشتن قدرت و دقت معروف هستند، باعث تسهیل و سرعت در کار پروژه ها میشود. در واقع وجود کابین راحت و با دید بالا ، اپراتورها را قادر میسازد تا با دقت بالا و خطای کمتر از این دستگاه استفاده کنند.  محفظه ROPS / FOPS دارای کنترل هایی مطابق استاندارد های صنعتی است و زاویه دید وسیع به معنای این است که اپرتور وظیفه خود را راحت تر و با دقت تر انجام میدهد و در عین حال کمتر خسته میشود.

اجاره گریدر هپکو

اجاره گریدر هپکو

اجاره گریدر هپکو مدل HG180D1 یا گریدر هپکو 180d با داشتن ویژگی های خاص خود ، در برخی از پروژه ها مورد استفاده قرار میگیرد. مدیریت بودجه در عین اجاره گریدر مناسب برای پروژه شما از مباحث مهمی است که با انتخاب درست بسیاری از هزینه های سربار را کم خواهد کرد و از طرفی انتخاب گریدر مناسب برای اجاره باعث کمتر شدن زمان کار نیز خواهد شد. ما در سایت دیزل آباد به شما در این خصوص مشاوره خواهیم داد. همچنین شما میتوانید با تماس با ما اطلاعات و مشاوره ای بیشتری در خصوص اجاره ماشین های صنعتی دریافت کنید.برای مشاهده قیمت لودر ها متفاوت به صفحه اصلی سایت دیزل آباد dizelabad سری بزنید.

 

 

دو شنبه 26 آبان 1399