مقالات

غلطک ولوو

چهار شنبه 7 آبان 1399

امروز در ادامه بررسی ماشین آلات سنگین و صنعتی و بیان مشخصات فنی آنها ، به سراغ غلطک های ولوو SD200, SD190, SD160 رفتیم و علاوه بر بررسی تخصصی آنها ، بروشور و pdf انواع غلطک های ولوو را نیز برای شما فراهم کرده ایم

غلطک ولوو

دامپتراک کوماتسو

سه شنبه 6 آبان 1399

همانطور که شما نیز میدانید ، امروزه استفاده درست از تجهیزات سنگین به دلیل افزایش فزاینده صنایع اهمیت خاصی دارد. تجهیزاتی مانند لودر، بلدوزر ، بیل های مکانیکی و گریدر ، دامپتراک و ... . شاید شما نیز میان انواع و اقسام مدل های این ماشین آلات سنگین  دچار سردرگمی شده باشید و مشاوره با فرد متخصص را ترجیح دهید.

ما در سایت دیزل آباد با داشتن سال ها تخصص و تجربه در این مسیر کنار شما هستیم و تجهیزات و مدل های ماشین آلات صنعتی را برای شما به طور تخصصی بررسی خواهیم کرد. همچنین ما در این سایت ، بستری فراهم کرده ایم تا بتوانید به راحتی به خرید ، فروش و یا اجاره ماشین آلات صنعتی بپردازید.

در ادامه و در این مقاله منحصرا به بررسی کامیون و دامپتراک های کوماتسو میپردازیم . با ما همراه شوید

دامپتراک کوماتسو

لودر هپکو

دو شنبه 5 آبان 1399

در مقاله قبل در رابطه با تاریخچه و محصولات کلی هپکو از جمله مینی لودر اسکید لودر HSL330  صحبت کردیم.در ادامه لودرهایی که در شرکت هپکو ساخته میشود را بررسی میکنیم و مشخصات فنی لودر هپکو HWL 110-2  مدل 2017 ، لودر HWL 110-2 ، لودر HWL65-1 ، لودر HWL 65، لودر ولوو L 120 F و لودر WA 470-3 کوماتسو را بازگو خواهیم کرد. در ادامه در رابطه با قیمت اجاره،خرید یا فروش لودر هپکو و لودرهایی که گفته شد ، صحبت خواهیم کرد.

لودر هپکو

لودر کاترپیلار

یک شنبه 4 آبان 1399

 لودر های چرخ دار و زنجیری کاترپیلار باعث می شود که کار با مواد و بارگیری مواد ایمن تر ، سریعتر ، دقیق تر و سودآور شود.  لودرهای استاندارد کاترپیلار را میتوان برای اطمینان ، بهره وری بهتر ، راندمان سوخت بالاتر و راحتی اپراتور تنظیم کرد.لودرهای کاترپیلار بر اساس وزن و اندازه به 4 دسته تقسیم میشوند.که در ادامه انواع مدل ها و مشخصات لودرهای کاترپیلار را بررسی خواهیم کرد.

لودر کاترپیلار

لوله گذار کوماتسو

یک شنبه 4 آبان 1399

تجهیزات تولیدی توسط شرکت هپکو اراک را میتوان به سه دسته راهسازی و خدمات شهری ، معدنی و کشاورزی تقسیم کرد.در مقالات قبل دیزل آباد انواع تجهیزات راهسازی مانند غلتک هپکو ، گریدر هپکو ، انواع لودر ، مینی لودر و بکهو لودر هپکو و دیگر موارد را بررسی کردیم.امروز در ادامه این بررسی ها مشخصات فنی لوله گذار هپکو یا همان لوله گذار D355 C3 کوماتسو که در این شرکت تولید میشود را بررسی خواهیم کرد.در آخر نیز قیمت اجاره لوله گذار D355 C3 کوماتسو یا خرید و فروش آن را برای شما بررسی خواهیم کرد.

لوله گذار کوماتسو

بلدوزر کوماتسو

شنبه 3 آبان 1399

بلدوزرهای کوماتسو قدرت بسیار زیادی در تخریب کردن و جابه جایی مقادیر زیادی از مصالح را دارد.بولدوزر هادر انواع صنایعی چون راهسازی ، معدن ، کشاورزی و حتی نظامی کاربرد دارند.از ویژگی های یک بلدوزر خوب میتوان به طراحی با کیفیت، لوازم یدکی قدرتمند و زیربندی با دوام اشاره کرد.در ادامه تاریخچه بلدوزر های کوماتسو و انواع محصولات این ابر شرکت را برای شما شرح خواهیم داد.

بلدوزر کوماتسو

دامپتراک ولوو

شنبه 3 آبان 1399

 کامیون های کمپرسی ولوو از سال ساخت آن یعنی 1966 تا کنون راه طولانی را طی کرده اند. شرکت ولوو در این مسیر دامپتراک های خود را مجهز تر ایمن تر و مطمئن تر کرده است.یک کامیون کمپرسی ولوو می تواند با سرعت بالا در زمین ناهموار رانده شود . این در حالیست که ناهموار بودن زمین باعث کاهش سرعت بسیاری از رقبای این مدل دامپتراک می شود.از طرفی دیگر مدلهای FS دامپتراک های ولوو ،برای سرعت های بیشتر طراحی شده اند. سرعت بیشتر این مدل دامپتراک های ولوو با حرکت مناسب چرخ ها بر روی سطوح سخت میسر میشود. کامیون های کمپرسی Volvo در طیف وسیعی از اندازه ها با ظرفیت بار 24000 تا 39،000 کیلوگرم در دسترس هستند.از سری مدل های دامپتراک های ولوو میتوان از A30GA35GA40GA45GA60H نام برد که در ادامه مشخصات آنها را به صورت تخصصی بررسی میکنیم.

دامپتراک ولوو

بیل مکانیکی بابکت

پنج شنبه 1 آبان 1399

بیل های جمع و جور بابکت bobcat  ، که به عنوان مینی بیل ها نیز شناخته می شوند انتخاب هوشمندانه ای برای پروژه های خاکبرداری عمومی و آماده سازی سایت هستند.  بیل های  بابکتویژگی های منحصر به فردی برای بارگیری بیشتر در زمان کمتر را ارائه میدهد. وجود تعداد زیاد دستگاه های پیوست برای بیل مکانیکی بابکت ، از دیگر ویژگی های این ماشین است که می تواند تطابق دستگاه و محیط را به حداکثر برساند و نیاز به چندین ماشین را کاهش دهد.

بیل مکانیکی بابکت

گریدر ولوو

پنج شنبه 1 آبان 1399

شرکت ولوو یک نام و برند قابل اعتماد در صنعت است و ماشین آلات ساخت این شرکت به داشتن ایمنی مشهور هستند. بیل های مکانیکی ولوو ، غلطک ولوو ، انواع دامپتراک های Volvo و لودر های چرخی این شرکت از جمله این ماشین آلات و تجهیزات مطمئن هستند. در ادامه مقاله های تخصصی دیزل آباد ، امروز گریدر های ولوو و انواع آن یعنی گریدر ولوو G930 و گریدر ولوو G970 را بررسی خواهیم کرد. با ما همراه شوید.

گریدر ولوو

بیل چرخ لاستیکی هپکو

پنج شنبه 1 آبان 1399

در مقالات قبل تاریخچه شرکت هپکو را توضیح دادیم و انواع تجهیزات و ماشین آلات شرکت هپکو از جمله انواع لودر ، مینی لودر و بکهو لودر هپکو را بررسی کردیم.علاوه بر این مشخصات فنی بیل چرخ زنجیری ، شاول هپکو ، غلطک هپکو و دامپتراک های هپکو را بررسی کرده ایم.امروز در ادامه بررسی تخصصی انواع ماشین آلات سنگین و صنعتی در دیزل آباد به سراغ انواع بیل چرخ لاستیکی هپکو رفته و مشخصات فنی ، مزایا و تجهیزات جانبی این بیل ها را بررسی میکنیم. در آخر در رابطه با قیمت اجاره بیل چرخ لاستیکی  HB 100 B1 ، بیل چرخ لاستیکی A316 لیبهر و بیل چرخ لاستیکی هپکو HEPCO HE100C صحبت خواهیم کرد.با ما همراه شوید.

بیل چرخ لاستیکی هپکو