اجاره جرثقیل

اجاره جرثقیل

جرثقیل اجاره ای

عموما جرثقیل ها بر اساس نوع کارکرد خود در پروژه های عمرانی به دسته های گوناگونی تقسیم میشوند.نکته مهم برای اجاره جرثقیل و یا استفاده از جرثقیل های اجاره ای آگاه بودن از مشخصات و نوع کاربری هریک از این نوع جرثقیل ها و تناسب آن با نوع پروژه است.در ادامه انواع جرثقیل ها به همراه نوع کاربری آن ها را برای شما شرح خواهیم داد تا راهنمای شما برای اجاره جرثقیل باشد.در عین حال شما همواره میتوانید با بررسی آگهی های موجود در صفحه نخست سایت دیزل آباد از مشخصات فنی جرثقیل های اجاره ای اطلاع پیدا کنید.

انواع جرثقیل

اجاره جرثقیل برجی

اجاره جرثقیل برجی

این نوع جرثقیل ها که مرسوم ترین نوع امروزی خود هستند با نام تاور کرین نیز شناخته میشوند.جرثقیل های برجی اجاره شده معمولا برای ساخت و ساز ساختمان های بلند و به سه صورت بر روی زمین مورد استفاده قرار میگیرند.

اجاره جرثقیل سیار

اجاره جرثقیل های سیار که به دو صورت ثابت با نصب جک و یا سیار کارگاهی با بار عمل میکند ، باید متناسب با نوع کار پروژه ای انتخاب شود.این نوع جرثقیل ها در وزن های 2تن ، 5 تن ، 7 و 10 تن موجود است.آگهی اجاره جرثقیل های سبک را میتوانید در صفحه نخست سایت دیزل آباد dizelabad بیابید.

اجاره جرثقیل سقفی

جرثقیل های سقفی معمولا دارای کاربری صنعتی و سالن ها ، انبارها و خط تولید مراکز صنعتی در ارتفاع بر روی خطوط باربر نصب میشوند.اجاره جرثقیل سقفی در دو نوع تک پل و جفت پل صورت میگیرد.

اجاره جرثقیل شناور

اجاره جرثقیل شناور

جرثقیل شناور یا همان جرثقیل کشتی همانگونه که از نام آن پیداست در کشتی ها و برای بارگیری های کشتی و ساخت پل های معلق به کار میرود.

 

اجاره جرثقیل دروازه ای

اجاره جرثقیل دروازه ای در دو نوع دروازه ای و نیم دروازه ای صورت میگیرد.

اجاره جرثقیل بازویی

اجاره جرثقیل بازویی

جرثقیل های بازویی نیز به صورت دیواری و یا ستونی بازووی در صنعت مورد استفاده قرار میگیرد.

اجاره جرثقیل آویز

برای مکان و سایت هایی که محدودیت ازتفاع دارند معمولا از جرثقیل های آویز استفاده میشود . اجاره جرثقیل های آویز تا 5 تن در ایران امکان پذیر است.

 اجاره جرثقیل کفی

اجاره جرثقیل های کفی معمولا در وزن های 3 تن ، 5 تن ، 10 تن و 15 تن صورت میگیرد که نوع 5 تنی آن پرکاربرد ترین از میان وزن های مختلف آن است. مساحت کف جرثقیل 5 تن 1.1 تا 2.40 در 6 متر است و میتوان با اجاره جرثقیل کفی انواع هواسازها ، پالت ها ، خودرو ها و اجسام سنگین را جابه جا کرد.

اجاره جرثقیل خاص

 دسته آخر از انواع جرثقیل ها برای اجاره یا خرید فروش نوع سفارشی آن ها است.بدین ترتیب که با توجه به نوع کار این جرثقیل ها شخصی سازی میشوند در موارد استفاده خاص مانند پشته کردن و غیره کاربرد دارد.اجاره جرثقیل های سنگینی چون 360 یا 400 تن نیز معمولا در این دسته قرار میگیرند.

قیمت اجاره جرثقیل

قیمت اجاره انواع جرثقیل را میتوانید از آگهی هایی که در سایت دیزل آباد گذاشته میشود بیابید. ما در سایت دیزل آباد dizelabad  با داشتن سال ها تجربه در زمینه ماشین آلات سنگین صنعتی ، این امکان را برای شما فراهم آورده ایم که قیمت اجاره جرثقیل مارک هایی لیبهر ، هیتاچی ، ترکس و ...  را بیابید . در واقع ما در دیزل آباد شرایطی فراهم کردیم که به راحتی بتوانید انواع ماشین آلات سنگین و صنعتی مثل لودر ، بیل مکانیکی ، گریدر ، بکهولودر ، دامپتراک و ... مارک های مختلف کاترپیلار ، کوماتسو، بابکت ، ولوو و ... را اجاره کنید یا برای اجاره بگذارید.همچنین شما میتوانید با تماس با ما اطلاعات و مشاوره ای بیشتری در خصوص اجاره ماشین های صنعتی دریافت کنید.برای مشاهده قیمت لودرهای ساخت هپکو به صفحه اصلی سایت دیزل آباد سری بزنید.

 

سه شنبه 29 مهر 1399