خرید غلطک

خرید غلطک

خرید غلتک

غلطک ولوو و غلطک هپکو دو مورد از پر تقاضا ترین آگهی ها برای خرید غلتک در ایران است.ما در سایت دیزل آباد مشخصات فنی غلطک های ولوو و مشخصات انواع غلطک های هپکو را بررسی کردیم. انواع آگهی خرید غلطک ها را در صفحه نخست میابید و با مطالعه مقالات و جدول ها میتوانید مشخصات فنی آن ها را با یکدیگر مقایسه کنید و برای اجاره یا خرید اقدام کنید.همچنین برای خرید غلطک با قیمت مناسب و متناسب با نوع پروژه و کار شما ، میتوانید از مشاوره متخصصان ما بهره ببرید.

فروش غلطک

ما در سایت دیزل آباد dizelabad  با داشتن سال ها تجربه در زمینه ماشین آلات سنگین صنعتی ، این امکان را برای شما فراهم آورده ایم که با درج آگهی فروش غلطک ، آگهی فروش لودر و دیگر تجهیزات و ماشین آلات سنگین خود را به سرعت به فروش بگذارید . برای اینکار کافیست در سایت ما ثبت نام کرده و آگهی خود را درج کنید.

قیمت غلطک

قیمت غلطک

قیمت غلطک ها نیز مانند سایر ماشین آلات و تجهیزات سنگین دیگر با توجه به مشخصات فنی چون وزن کاری ، سال ساخت ، ابعاد ، نوع و اندازه سوخت مصرفی و ... مشخص میشود.قیمت رسمی غلطک های ویبره صاف، غلتک ویبره پاچه فیلی ، غلتک اتوی آسفالت ، غلتک استاتیکی  ، غلتک ویبره کششی و دو چرخ آهنی را میتوانید هم از سایت رسمی شرکت هپکو و هم از آگهی های موجود در صفحه نخست سایت دیزل آباد بیابید.

خرید و فروش غلطک

ما در سایت دیزل آباد dizelabad  با داشتن سال ها تجربه در زمینه ماشین آلات سنگین صنعتی ، این امکان را برای شما فراهم آورده ایم که محصولات برند های متفاوت را با یکدیگر از لحاظ فنی مقایسه کنید و انواع تجهیزاتی چون غلطک را خرید و فروش کنید. در واقع ما در دیزل آباد شرایطی فراهم کردیم که به راحتی بتوانید انواع ماشین آلات سنگین و صنعتی مثل لودر ، بیل مکانیکی ، گریدر ، بکهولودر ، دامپتراک و ... مارک های مختلف کاترپیلار ، کوماتسو، بابکت ، ولوو و ... را خرید و فروش کنید.برای مشاهده قیمت لودرهای ساخت هپکو به صفحه اصلی سایت دیزل آباد سری بزنید.

 

سه شنبه 29 مهر 1399