گریدر ولوو

گریدر ولوو

گریدرهای ولوو

شرکت ولوو یک نام و برند قابل اعتماد در صنعت است و ماشین آلات ساخت این شرکت به داشتن ایمنی مشهور هستند. بیل های مکانیکی ولوو ، غلطک ولوو ، انواع دامپتراک های Volvo و لودر های چرخی این شرکت از جمله این ماشین آلات و تجهیزات مطمئن هستند.

در دیزل آباد Dizelabad، انواع مقاله های تخصصی درباره تجهیزات سنگین مارک های مختلف و معروفی چون کاترپیلار، کوماتسو ، بابکت و ... را برای شما هموطن گرامی منتشر کرده ایم.همچنین به راحتی میتوانید پی دی اف pdf و بروشور ماشین آلات مورد نیاز خود را از سایت ما دانلود کنید. علاوه بر این موارد در دیزل آباد Dizelabad ، با قرار دادن آگهی انواع ماشین آلات سنگین خود ، میتوانید اقدام به فروش یا اجاره آن کنید.

 در ادامه مقاله های تخصصی دیزل آباد ، امروز گریدر های ولوو و انواع آن یعنی گریدر ولوو G930 و گریدر ولوو G970 را بررسی خواهیم کرد. با ما همراه شوید.

 

گریدر ولوو G930

گریدر ولوو G930

گریدر کلاس G930 دارای موتور 7.2 لیتری Volvo D7 است و از مناسب ترین انواع گریدر ها برای پیمانکاران است. یکی از ویژگی و مزایای گریدر ولوو مدل G930 ، امکان درجه بندی خوب با شعاع چرخشی محکم آن است.سیستم درجه بندی گریدر ولوو بسیار محکم و با دوام است و میتواند سالیان زیادی انجام فعالیت کند. گرچه موتور کلاس ولوو G930 گران ترین و برترین تجهیزات موجود در بازار نیست ، اما به نسبت مدل های قبل خود چندان ارزان هم نیست.

گریدر درجه 9 ، G930 این قابلیت را دارد که طیف وسیعی از پیوست ها را داشته باشد ، و این خود باعث می شود این ماشین با بسیاری از کارها هماهنگ و سازگار شود. Volvo G930 همچنین دارای یک دایره چرخش بسیار خوب است که از سیستم چرخش مستقیم دنده دوقلو پشتیبانی می کند.

قدرت گریدر ولوو G930

قدرت گریدر G930  ارتباط مستقیمی با موتور Volvo D7 خود دارد که این ماشین را برای کار در سطوح سخت مناسب میکند. این موتور با فن پر سرعت و با ظرفیت بالای خود، حتی در هنگام عملیات نیز خنک نگه داشته می شود.

دقت گریدر ولوو G930

در کنار قدرت و کارآیی ،  سومین مزیت گریدر ولوو مدل G930 دقت بالای آن حین کار است.وجود کابین راحت و با دید بالا ، اپراتورها را قادر میسازد تا با دقت بالا و خطای کمتر از این دستگاه استفاده کنند.  محفظه ROPS / FOPS دارای کنترل هایی مطابق استاندارد های صنعتی است و زاویه دید وسیع به معنای این است که اپرتور وظیفه خود را راحت تر و با دقت تر انجام میدهد و در عین حال کمتر خسته میشود.

 

مشخصات فنی گریدر G930 ولوو

موتور (Engine)

Volvo D7E

قدرت موتور خالص - برد کم Net engine power))

115 کیلو وات - 155  اسب بخار

قدرت خالص موتور - برد متوسط Net engine power))

130 کیلو وات 175 اسب بخار

قدرت خالص موتور زیاد Net engine power))

145 کیلو وات 195 اسب بخار

طول کلی Overall length))

8.9 متر

چرخ دنده ای Wheelbase))

6.28 متر

فشار تیغه Blade down))

188 8 کیلوگرم

وزن عملیاتی Operating weight))

800 15 کیلوگرم

سال تولید Production year))

2005 - 2015

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

گریدر G970 ولوو

گریدر G970 ولوو

گریدر ولوو مدل G970 از سری مدل هایی است که در ایران بیشتر استفاده میشود. این مدل با برخورداری از موتور Volvo D9B با قدرت 195  اسب بخار ، از گریدرهای پر طرفدار میان اپراتورهای ایرانی است.دیگر مشخصات گریدر ولوو مدل G970 را برای شما در جدول زیر بررسی کرده ایم.

 

مشخصات فنی گریدر G970 ولوو

 

موتور (Engine)

Volvo D9B

قدرت موتور Net engine power))

195  اسب بخار

چرخش (Rotation)

360 درجه

تعداد سیلندر (Number of Cylinders)

6

طول کلی Overall length))

9 متر

عمق برش (Max Depth of Cut)

77 سانتی متر

فشار تیغه Blade down))

9263 کیلوگرم

وزن عملیاتی Operating weight))

18.9 تن

طول تیغه (Blade Width)

3.65 متر

ظرفیت مخزن (Fuel Tank)

498 لیتر

سایز لاستیک (Tire)

۱۴-۲۴,۱۲PR G2

حداکثر سرعت به جلو (Max Speed Forward)

44 کیلومتر در ساعت

حداکثر سرعت به عقب (Max Speed Reverse)

31 کیلومتر در ساعت

تعداد دنده جلو رونده (Number of Gears Forward)

8

تعداد دنده عقب (Number of Gears Reverse)

4

 

پنج شنبه 1 آبان 1399