خرید جرثقیل

خرید جرثقیل

خرید انواع جرثقیل

کاربرد جرثقیل‌ها در پروژه‌های عمرانی متفاوت است. اما به طور کلی خرید جرثقیل به منظور انجام یکی از موارد زیر صورت میگیرد.

  • بتن ریزی به ویژه در سازه‌های بلند مرتبه
  • استفاده به عنوان بالابر
  • تخلیه و بارگیری مصالح و لوازم
  • کمک به اجرای اسکلت بتنی
  • برپا نمودن اسکات فلزی

 

جالب است بدانید یونانیان باستان اولین کسانی بودند که جرثقیل ها را اختراع و از آنها استفاده کردند. عموما جرثقیل ها بر اساس نوع کارکرد خود در پروژه های عمرانی به دسته های گوناگونی تقسیم میشوند.نکته مهم برای خرید جرثقیل و یا استفاده از آن آگاه بودن از مشخصات و نوع کاربری هریک از این نوع جرثقیل ها و تناسب آن با نوع پروژه است.جرثقیل های سقفی ، جرثقیل کفی ، جرثقیل کارگاهی ، جرثقیل برقی و ... از انواع مختلف این ماشین است که در مقاله اجاره جرثقیل مفصلا در رابطه با آن صحبت کردیم.

قیمت جرثقیل

قیمت خرید جرثقیل

قیمت خرید جرثقیل نیز مانند انواع دیگر ماشین آلات و تجهیزات سنگین به مشخصات فنی چون وزن کاربری ، مدل موتور و ... بستگی دارد. قیمت خرید انواع جرثقیل را میتوانید از آگهی هایی که در سایت دیزل آباد گذاشته میشود بیابید. ما در سایت دیزل آباد dizelabad  با داشتن سال ها تجربه در زمینه ماشین آلات سنگین صنعتی ، این امکان را برای شما فراهم آورده ایم که قیمت خرید جرثقیل مارک هایی لیبهر ، هیتاچی ، ترکس و ...  را بیابید . در واقع ما در دیزل آباد شرایطی فراهم کردیم که به راحتی بتوانید انواع ماشین آلات سنگین و صنعتی مثل لودر ، بیل مکانیکی ، گریدر ، بکهولودر ، دامپتراک و ... مارک های مختلف کاترپیلار ، کوماتسو، بابکت ، ولوو و ... را اجاره کنید یا برای اجاره بگذارید.همچنین شما میتوانید با تماس با ما اطلاعات و مشاوره ای بیشتری در خصوص اجاره ماشین های صنعتی دریافت کنید.برای مشاهده قیمت لودرهای ساخت هپکو به صفحه اصلی سایت دیزل آباد سری بزنید.

 

خرید جرثقیل سقفی

 

خرید جرثقیل سقفی

خرید جرثقیل های سقفی معمولا با هدف نصب در مراکز صنعتی ، سالن ها ، انبارها و خط تولید و در ارتفاع بر روی خطوط باربر صورت میگیرد.جرثقیل های سقفی که یه صورت تک کاره یا چند کاره و دارای نیروی بالابرنده دستی ، برقی و پنوماتیکی هستند . برند های ویتال و کیتو ژاپن ، وکتور و TXK چین  و کارل اشتال آلمان از مدلهای مطرح جرثقیل برای خرید هستند.

خرید جرثقیل کفی

جرثقیل های کفی در وزن های 3 تن ، 5 تن ، 10 تن و 15 تن و در قیمت های متنوعی موجود هستند که نوع 5 تنی آن پرکاربرد ترین از میان وزن های مختلف آن است. مساحت کف جرثقیل 5 تن 1.1 تا 2.40 در 6 متر است .با خرید جرثقیل های کفی قادر خواهید بود انواع کانکس های صنعتی و اداری ،پالت ها ، خودرو ها و چیلرها را در ارتفاع های مختلف جا به جا کنید.

جرثقیل کارگاهی

خرید جرثقیل کارگاهی

بیشتر بخوانید :

اجاره دامپتراک

اجاره تراکتور

غلطک ولوو

 

 

در اماکن سر بسته و به خصوص تعمیرگاه ها که با محدودیت مکان و ارتفاع رو به رو هستند خرید جرثقیل های کارگاهی توصیه میشود. این جرثقیل های برقی جابهجایی در محدوده وزنی 2 تا 3 تن را جوابگو بوده و مجهز به پمپ های هیدرولیک یا دستی هستند.

 قیمت جرثقیل برقی ، جرثقیل های سقفی کارگاهی و جرثقیل های زنجیری را میتوانید از آگهی های موجود در صفحه نخست دیزل آباد dizelabad بیابید.

 

دو شنبه 19 آبان 1399